Administratiekost

VACATURE

Huishoudhulp

Aangepaste administratiekosten vanaf 1/10/2024 

Beste klanten, 

Als dienstenchequebedrijf hechten wij veel belang aan een kwalitatieve dienstverlening voor onze klanten , anderzijds willen wij onze huishoudhulpen en strijksters omringen met de grootste zorg en professionaliteit en willen wij hen kansen geven om te groeien in hun job door hen opleidingen te laten volgen. 

Als kleine onderneming staan wij dicht bij onze klanten en ons team. Hierdoor voelen onze werknemers zich gesterkt. Dat geeft vertrouwen en maakt hen zelfstandiger. Want bij De Strijkmande geven we onze mensen veel vrijheid om hun job vorm te geven en initiatief te nemen. 

Om verder te kunnen blijven investeren in de omkadering, de opleidingen, het inkomen en het welzijn van onze medewerkers moeten wij verder kunnen blijven investeren. 

Het huidige financieringsmodel van de thuishulp met dienstencheques biedt hiertoe tot op vandaag helaas onvoldoende ruimte en daarom zien wij ons genoodzaakt om onze administratieve kosten op te trekken : 

Je betaalt vanaf 1/10/2024 een toeslag van 1,90€ per effectief voor jou gepresteerd werkuur en dit zowel voor strijk-als poetshulp. 

Als een huishoudhulp onverwacht niet opdaagt, ziek is of in verlof, neem je contact op met De Strijkmande om een nieuwe datum af te spreken. De aanpassing van die poetsbeurt wordt automatisch correct meegenomen op uw factuur. Werd de poetsbeurt toch al gefactureerd, dan zal die op een volgende factuur in mindering worden gebracht. 

Het aanrekenen van een administratieve kost is wettelijk toegelaten in Vlaanderen en Brussel en sedert enkele jaren werd dit ook al enkele jaren toegepast door De Strijkmande. Als bedrijf is het toegestaan om onze voorwaarden éénzijdig te wijzigen. Hiervoor zijn we wel verplicht om de klant vooraf te informeren over deze wijziging. 

Onze facturen worden maandelijks doorgemaild/opgestuurd. 

Klanten die vragen hebben hierover kunnen ons contacteren op 

0496/246871 (Janicka) bereikbaar ma tem vr van 9-12 en 13u30-18u30 of  0484/320439 (Christel) op Dinsdag – donderdag of vrijdag van 9-12 en 13u30-18u30 

Klanten die niet akkoord zijn met de extra kosten dienen ons schriftelijk of per email te informeren. 

Met de meeste hoogachting, 

Vanderhaeghen Janicka, zaakvoerster 

Beste klanten

Door de vele indexaties, toenemende prijsstijging van de energiemarkt ed. worden onze administratiekosten aangepast.

Voor onze poetsdienst rekenen wij halfjaarlijks 48€ (8€/maand)

Voor klanten die enkel gebruik maken van onze strijkdienst rekenen wij 1,5€ extra per gewerkt uur

Dit gaat in vanaf 1/10/2022

Als bedrijf is het toegestaan om onze voorwaarden éénzijdig te wijzigen. Hiervoor zijn we wel verplicht om de klant vooraf te informeren over deze wijziging.

Klanten die niet akkoord zijn met de extra kosten dienen ons schriftelijk te informeren. Al onze klanten krijgen hiervan een brief of email.

Wij danken u voor uw begrip.

Team De Strijkmande

De strijkmande
VACATURE

Huishoudhulp

Aangepaste administratiekosten vanaf 1/10/2024 

Beste klanten, 

Als dienstenchequebedrijf hechten wij veel belang aan een kwalitatieve dienstverlening voor onze klanten , anderzijds willen wij onze huishoudhulpen en strijksters omringen met de grootste zorg en professionaliteit en willen wij hen kansen geven om te groeien in hun job door hen opleidingen te laten volgen. 

Als kleine onderneming staan wij dicht bij onze klanten en ons team. Hierdoor voelen onze werknemers zich gesterkt. Dat geeft vertrouwen en maakt hen zelfstandiger. Want bij De Strijkmande geven we onze mensen veel vrijheid om hun job vorm te geven en initiatief te nemen. 

Om verder te kunnen blijven investeren in de omkadering, de opleidingen, het inkomen en het welzijn van onze medewerkers moeten wij verder kunnen blijven investeren. 

Het huidige financieringsmodel van de thuishulp met dienstencheques biedt hiertoe tot op vandaag helaas onvoldoende ruimte en daarom zien wij ons genoodzaakt om onze administratieve kosten op te trekken : 

Je betaalt vanaf 1/10/2024 een toeslag van 1,90€ per effectief voor jou gepresteerd werkuur en dit zowel voor strijk-als poetshulp. 

Als een huishoudhulp onverwacht niet opdaagt, ziek is of in verlof, neem je contact op met De Strijkmande om een nieuwe datum af te spreken. De aanpassing van die poetsbeurt wordt automatisch correct meegenomen op uw factuur. Werd de poetsbeurt toch al gefactureerd, dan zal die op een volgende factuur in mindering worden gebracht. 

Het aanrekenen van een administratieve kost is wettelijk toegelaten in Vlaanderen en Brussel en sedert enkele jaren werd dit ook al enkele jaren toegepast door De Strijkmande. Als bedrijf is het toegestaan om onze voorwaarden éénzijdig te wijzigen. Hiervoor zijn we wel verplicht om de klant vooraf te informeren over deze wijziging. 

Onze facturen worden maandelijks doorgemaild/opgestuurd. 

Klanten die vragen hebben hierover kunnen ons contacteren op 

0496/246871 (Janicka) bereikbaar ma tem vr van 9-12 en 13u30-18u30 

of 

0484/320439 (Christel) op Dinsdag – donderdag of vrijdag van 9-12 en 13u30-18u30 

Klanten die niet akkoord zijn met de extra kosten dienen ons schriftelijk of per email te informeren. 

Met de meeste hoogachting, 

Vanderhaeghen Janicka, zaakvoerster 

Beste klanten

Door de vele indexaties, toenemende prijsstijging van de energiemarkt ed. worden onze administratiekosten aangepast.

Voor onze poetsdienst rekenen wij halfjaarlijks 48€ (8€/maand)

Voor klanten die enkel gebruik maken van onze strijkdienst rekenen wij 1,5€ extra per gewerkt uur

Dit gaat in vanaf 1/10/2022

Als bedrijf is het toegestaan om onze voorwaarden éénzijdig te wijzigen. Hiervoor zijn we wel verplicht om de klant vooraf te informeren over deze wijziging.

Klanten die niet akkoord zijn met de extra kosten dienen ons schriftelijk te informeren. Al onze klanten krijgen hiervan een brief of email.

Wij danken u voor uw begrip.

Team De Strijkmande